טיפולי צלוליט והצרת היקפים בטכנולוגיית LPG

טכנולוגיית ה-LPG היא השיטה המתקדמת והיעילה ביותר להצרת היקפים שקיימת כיום בעולם הקוסמטיקה. מכון ליידי גאה להיות המכון היחיד בירושלים שמחזיק במכשיר ה-LPG האיכותי, ולהציע לך את טיפולי הצלוליט והצרת ההיקפים הטובים והמקצועיים ביותר שיש!

איך עובד מכשיר ה-LPG?

מכשיר ה-LPG הומצא בצרפת לפני כ-30 שנה – ולא מפסיק לחולל פלאים בכל רחבי העולם. המכשיר מתבסס על תנועות של עיסוי ושל יניקה, אשר מרעידות את הנוזל הבין-תאי שמתחת לעור. נוזל זה, שביחד עם תאי השומן אחראי להיווצרותה של הצלוליט, מתועל באמצעות תנועות העיסוי והיניקה אל תוך צינורות הלימפה, ומשם למרכזי הלימפה בגוף. למערכת הלימפה תפקיד מרכזי בניקוי הרעלים מן הגוף; כשהנוזל הבין תאי המיותר נספג בתוכה באמצעות המכשיר, הוא יוצא אל מחוץ לגוף עם פסולת אחרת, מה שמוביל לפיזור בריא ונכון יותר של תאי השומן.

למה עליי לצפות מטיפולי ה-LPG?

טיפולי ה-LPG לא מביאים רק להעלמת הצלוליט; הם גם גורמים להצערתו של העור ולמיצוקו, מסייעים בניקוי מערכת הלימפה ובהיפטרות מרעלים, והכי חשוב – מצרים את היקפי הגוף בעד כ-10 סנטימטרים! על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, מומלץ לבצע בין עשרה לשלושה-עשר טיפולים – אך את התוצאות על גופך תוכלי לראות כבר מהטיפול הרביעי! בנוסף, חשוב לציין שמכשיר ה-LPG הוא בטוח לחלוטין, לא דורש שום מעורבות פולשנית, ואפילו נעים ביותר – התחושה היא של מסאז’ עמוק המעסה כל נקודה ונקודה בעור. כמובן, יש להזכיר שטיפולי ה-LPG אינם מביאים להורדה במשקל – לצורך כך ידרשו הקפדה על תזונה נכונה ושמירה על הכושר הגופני; יחד עם זאת, פיזור השומנים היעיל וגירויה של מערכת הלימפה בחסות טיפולי ה-LPG, הם בסיס מצוין לתחילתה של הורדה במשקל!

השאירי פרטים

אז אם גם את רוצה להיפטר מהצלוליט, ועל הדרך להצעיר את עורך, להיראות רעננה מתמיד ולנקות את הרעלים מגופך, אל תהססי! השאירי לנו את פרטייך, ואנו נחזור אלייך לקביעת תור לטיפול ה-LPG היחיד בירושלים, רק אצלנו במכון ליידי!