טיפול באקנה

כולנו מכירים את זה – אתם מתכוננים לפגישה חשובה, לערב של כיף עם החברים או לדייט מרגש, וברגע אחרון של הצצה בראי אתם פתאום רואים אותם – פצעונים זועקים שהחליטו לצמוח בדיוק במרכז הפנים ולחרב לכם את התוכניות. כן, האקנה חזר – אבל איזה מזל שאנו במכון ליידי נמצאים לצידכם כדי לגרום לו להסתלק!

מה זה בעצם “אקנה”?

מחלת ה-“אקנה וולגריס”, המוכרת יותר בשם “פצעי בגרות”, היא דלקת הגורמת לסתימת זקיקי השערה בשומן, ומובילה לצמיחתם של פצעונים מציקים ומביכים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, האקנה אינו שמור רק לבני נוער, ויכול לתקוף גם אנשים מבוגרים. אקנה יכול לנבוע ממגוון סיבות – לחץ, מצב נפשי ירוד, שינויים הורמונאליים או הצטברות של תאי עור מתים. התוצאה, לעומת זאת, היא תמיד אחת – פצעים מגרדים הגורמים לתחושת אי-נעימות ניכרת, ועלולים אף להעלות מוגלה ולהותיר צלקות וחטטים לא אסתטיים.

אצלנו במכון ליידי, אקנה היא לא גזירה משמיים!

אנו במכון ליידי מודעים לאי-הנעימות הרבה הכרוכה בפצעי הבגרות, ונמצאים כאן כדי לסייע לכם להיפטר מהם בקלות, ביעילות ובמהירות. אצלנו במכון תקבלו טיפול ידני מסור וקפדני, שיותאם אישית לכם וילווה אתכם עד להיפטרות מהפצעון האחרון. תנו לקוסמטיקאיות שלנו לנקות את פניכם ביד בוטחת ומיומנת, ולהזין את עורכם הפגוע במסיכות הפנים האיכותיות של חברות הקוסמטיקה המובילות HL ו-GIGI. לאחר שתעברו את סדרת הטיפולים שלנו, תקבלו בחזרה את פניכם החלקות והנקיות, כמו שכבר שכחתם שהכרתם.

אולי יעניין אותך גם טיפולי פניםטיפול HIFU

השאירי פרטים

אז למה אתם מחכים? בואו להילחם ביחד איתנו באקנה! השאירו את פרטיכם כאן, ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי כדי לקבוע טיפול ראשון בבעיות אקנה במכון ליידי.