טיפולי אנטי-אייג’ינג במכשיר Quadro

מביטה על פנייך במראה ותוהה לאן אבדה החיוניות שלהן שכה מוכרת לך? אצלנו במכון ליידי תוכלי להשיב אותה במהרה, ועוד הרבה יותר מזה! עם סדרת טיפולי האנטי-אייג’ינג הקצרה והיעילה במכשיר ה-Quadro, פנייך יקרנו אף יותר ממה שזכרת!   

מהו מכשיר ה-Quadro?

מכשיר האנטי-אייג’ינג Quadro Time Machine הוא מכשיר חדשני שפותח במעבדות GIGI, החברה המובילה בתחום הקוסמטיקה בישראל. ייחודו של המכשיר הוא בכך שהוא משלב בתוכו ארבע טכנולוגיות מתקדמות להצערת עור הפנים ולריענונו, ללא כל צורך במעורבות כירורגית:

פילינג בלחץ גבוה – שפורפרת סילון המקלפת את שכבות העור המתות ביעילות רבה יותר מכל טיפול פילינג אחר.

אלרטקו-פוריישן – רולר המגביר את חדירותן של השכבות העמוקות בעור באמצעות אנרגיה חשמלית עדינה, ומספיג בו חומרים משקמים.

ליפטינג – ידית המגרה את שרירי הפנים ומעודדת את התאחותו ובנייתו העצמית של הסיב האלסטי.

Spray-Gun – שפופרת המחדירה חומרים מטפלים בהתזה אל תוך העור.

טיפולי Quadro – בנויים בדיוק לעור שלך

השילוב המנצח בין ארבע הטכנולוגיות השונות של המכשיר לבין המקצועיות הבלתי מתפשרת שלנו במכון ליידי, מבטיח לך טיפול המותאם בדיוק לצרכייך. בין אם את מעוניינת במיצוקו ובהצערתו של העור, בהיפטרות מכתמי גיל, בהסתרתם של קמטים לא אסתטיים, או בכולם גם יחד – הקוסמטיקאיות המעולות שלנו כבר ידאגו שטיפול ה-Quadro שלך יענה על מבוקשך באופן המדויק ביותר.

והכי הכי חשוב – את תוצאותיו של טיפול ה-Quadro במכון ליידי תוכלי לראות כבר מהרגע הראשון!

מכשיר ה-Quadro דורש אמנם מספר טיפולים כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, אך תתפלאי לגלות שכבר לאחר הטיפול הראשון תבחיני בחלקות וברעננות בעורך שלא הכרת קודם לכן. קוקטייל הסרומים הייחודי המשולב בטיפול בתוספת חוזקה של הטכנולוגיה החדשנית, מביאים לשיפור מיידי כבר ברגע מגעם עם העור, ומבטיחים התקדמות משמעותית אף יותר מטיפול לטיפול.

אולי יעניין אותך גם טיפולי פניםטיפול HIFU

השאירי פרטים

אז אם כבר נמאס לך לחכות לשובה של החיוניות לפנייך וגם את רוצה שהשעון הביולוגי של עורך יעצור מלכת, אל תמתיני עוד רגע אחד נוסף! השאירי לנו את פרטייך, ונחזור אלייך בהקדם כדי לקבוע טיפול אנטי-אייג’ינג ראשון במכשיר ה-Quadro.