טיפול HIFU – מתיחת פנים ללא התערבות כירורגית

תמיד חלמת על פנים צעירות ובורקות אך חששת מסכינו של המנתח הפלסטי? לנו במכון ליידי יש פתרון עבורך! באמצעות טיפול אחד בלבד במכשיר ה-HIFU החדשני, נחזיר לפנייך את הניצוץ הבוהק של צעירותן, מבלי לבצע אפילו חתך אחד!

מהו מכשיר ה-HIFU?

מכשיר ה-HIFU (High Intensity Focused Ultrasound) הוא מכשיר חדשני שפותח בארה”ב, ופועל על טכנולוגיית האולטרסאונד. המכשיר שולח קרניים ממוקדות לאזורים הרצויים, אשר מחממות את השכבות העמוקות ביותר בעור וגורמות לכיווץ השרירים הנמצאים תחתיו. תהליך ההתכווצות וההרפייה של שרירי הפנים מעודד את יצירתו של חלבון הקלוגן, החלבון האחראי על מתיחות העור, ובכך מוביל לחידוש ולהצערה טבעיים לחלוטין של עור הפנים.

כמובן, אנו במכון ליידי יודעים שהבטיחות היא מעל לכול! לכן, חשוב לנו לציין בפנייך שמכשיר ה-HIFU הוכח כבטוח לחלוטין, ושהשימוש בו אושר בשנת 2014 ע”י מנהל המזון והתרופות האמריקאי.

מתי מבחינים בתוצאות טיפול ה-HIFU?

בתוצאות הראשוניות של טיפול ה-HIFU ניתן להבחין מיד בסיומו. כבר מהרגע בו תקומי ממיטת הטיפולים תוכלי ליהנות מקווי לסת מחודדים, מסנטר מתוח, ממצח חלק ומעור בוהק! התוצאות המדהימות מגיעות לשיאן בין חודש אחד לשלושה חודשים מתום הטיפול, ומחזיקות בין שישה לשמונה חודשים, בהתאם למצב העור טרם ההגעה למכון.

בואי לעבור את טיפול ה-HIFU עם המכשיר המתקדם ביותר בארץ!

טכנולוגיית ה-HIFU למתיחת פנים ללא מעורבות כירורגית היא אמנם פיתוח טרי של העשור האחרון, אך מגוון המכשירים והיצרנים השונים כבר עשיר מעין כמוהו. מכיוון שאנו במכון ליידי מחוייבים למקצועיות ללא פשרות, רכשנו עבורך את המכשיר המתקדם ביותר בשוק, אשר יוצר ב-2019. לעומת מכשירי ה-HIFU הקיימים אצל המתחרים ודורשים שלושה טיפולים לפחות, אצלנו במכון ליידי תוכלי להגיע לתוצאות מדהימות בטיפול אחד בלבד! בנוסף, טיפולי ה-HIFU של מכון ליידי כוללים שרטוט פנים מקדים ומקצועי, כדי להבטיח שאת פנייך המחודשות יקשט חיוך זוהר בתום הטיפול.

השאירי פרטים

אז אם גם את רוצה לחוות את הפלא של מכשיר ה-HIFU, ליהנות מהשירות המקצועי והמסור ביותר, ולהחזיר לפנייך את ברק הנעורים, אל תהססי! השאירי את פרטייך, והצטרפי לעשרות לקוחות מאושרות.