טיפולי מזותרפיה

טיפול המזותרפיה הוא מהוותיקים בעולם הקוסמטיקה הפארא-רפואית, ונועד להתמודד עם מגוון רחב של פגעי פנים קוסמטיים. אצלנו במכון ליידי תיהני מטיפולי המזותרפיה המקצועיים ביותר בשוק, אשר מותאמים בדיוק לצרכייך.

מהי מזותרפיה?

מזותרפיה היא שיטת טיפול אשר מתבססת על מכשיר בעל מחטים קטנות. בעת העברתן על האזורים הרלוונטיים בעור הפנים, מביאות המחטים להרס מבוקר של תאים בשכבות העליונות של העור. הרס מבוקר זה מוביל להתחדשותו הטבעית של העור, שנגרמת כתוצאה מייצורם המוגבר של קלוגן ושל אלסטין – החלבונים האחראים למיצוק העור ולגמישותו. בנוסף, במסגרת טיפולי המזותרפיה מוחדרים לעור קוקטיילים עשירים של חומצות אמינו, מינרלים, ויטמינם וחומרי לחות והזנה שונים, אשר נאגרים תחתיו ומבטיחים תוצאות איכותיות לטווח ארוך.

כמובן, אנו במכון ליידי יודעים שהבטיחות היא מעל לכול! לכן, חשוב לנו לציין בפנייך שמכשיר ה-HIFU הוכח כבטוח לחלוטין, ושהשימוש בו אושר בשנת 2014 ע”י מנהל המזון והתרופות האמריקאי.

במה מטפלת מזותרפיה?

היופי בטיפול המזותרפיה הוא ביכולת להתאימו לצורך הספציפי של המטופל באמצעות שינוי הרכב הקוקטיילים המזינים, מה שמאפשר ורסטיליות ניכרת בהשפעותיו ובתוצאותיו של הטיפול. בין השפעותיו המרכזיות של טיפול המזותרפיה, ניתן למנות את הבאות:

  • מיצוק העור והעלמת קמטים
  • החייאתו של העור והשבת הברק והבוהק לפנים
  • טיפול בסימני מתיחה
  • סיוע בהעלמתם של כתמי שמש וגיל וטיפול בבעיות פיגמנטציה
  • הסתרת צלקות ופצעים, וטיפול משלים בבעיות אקנה

מהם יתרונותיו של טיפול המזותרפיה?

היתרונות המרכזיים ביותר של טיפול המזותרפיה הוא המהירות בה רואים את תוצאותיו, ומשך הזמן לאורכו הן מחזיקות. כבר לאחר הטיפול הראשון תוכלי לחוש בשיפור ניכר בבעיה שבגינה פנית לטיפול, ותוצאותיו מחזיקות עד כחצי שנה – בייחוד אם מדובר בטיפול אנטי-אייג’ינג וסילוק קמטים. בנוסף – לטיפולי המזותרפיה אין תופעות לוואי. פרט לאדמומיות ולתחושת עקצוץ קלה שייתכן ותלווה אותך כמה שעות אחרי הטיפול, המזותרפיה הוכחה כבטוחה לחלוטין. גם הסובלים מאלרגיות יכולים להיות רגועים – הוכח מדעית שהתגובה האלרגנית שמעורר טיפול המזותרפיה היא אפסית, וכמעט ולא קיימת.

אז בואי להעניק לעצמך טיפול מזותרפיה מקצועי במכון ליידי!

שש הקוסמטיקאיות המקצועיות שלנו ישמחו לשרת אותך ולהעניק לך טיפול מזותרפיה המותאם בדיוק עבורך. עם הכלים הטובים ביותר, הכוללים גם את מכשיר המזו-רולר הידני והעדין וגם את מכשיר הדרמה-פן החשמלי והיסודי, אתם יכולה להיות בטוחה שאצלנו תקבלי את טיפול המזותרפיה האיכותי ביותר בשוק. 

אולי יעניין אותך גם טיפולי פניםטיפול HIFU

השאירי פרטים

אנו מזמינים אותך בחום להשאיר פרטייך כאן, ואנו נחזור אלייך בהקדם האפשרי כדי להוביל את פנייך ביד בטוחה ומסורה לעבר עתיד קורן יותר