הצרת היקפים בבטן

רוצים להגיד להתראות לצמיגים בצידי הבטן או לכרס הקטנה שגדלה לה? כעת אתם יכולים לבצע זאת בטיפולים נוחים וקלים, ללא צורך בניתוח!

כיום, ישנן שתי טכניקות פורצות דרך שמאפשרות להצר את ההיקפים בקלות ובנוחות, בלי לעצור את שגרת החיים שלכם לצורך החלמה. בואו לגלות אותן ולהתחיל חיים חדשים ללא המשקל העודף באזור הבטן והמותניים. גלו היום כיצד מבצעים הצרת היקפים בבטן בעזרת טיפול LPG וכן באמצעות גלי רדיו.

באילו טכנולוגיות אנו משתמשים?

כדי להצר היקפים בבטן ללא ניתוח ניתן למקד את הרס תאי השומן באמצעות שתי טכנולוגיות עיקריות:

הידעתם שבין תאי השומן שלכם מסתתרים נוזלים שגורמים למראה לא אסתטי? הצלוליט הוא העור שנמתח סביבם ונבקע. באמצעות טכנולוגיה יחודית אפשר להרעיד את הנוזל הזה ולגרום לו בעדינות לצאת מהגוף בצורה טבעית. כך, הגוף מקבל מראה צעיר יותר והעור מתוח ובריא. אמרו שלום לשומנים ולצלוליט. המכשיר הזה מכונה LPG והוא מפנק אתכן בתחושה המקבילה למסאג' נעים. בסוף הטיפולים תיהנו לא רק מגוף חטוב יותר אלא גם מתחושה נעימה של עיסוי.

לצד הטיפול ב-LPG, ניתן לבצע גם הצרת היקפים בבטן בעזרת טיפול רדיו RF. קרני הרדיו מחממים את השומנים באזור הירכיים והבטן ומאפשרים להפרד לשלום מהצלוליט. זהו טיפול פשוט, ללא כאב, שבמסגרתו מחממים את תאי השומן וכך הם מתפרקים. לטיפול הזה יש עוד יתרון נוסף חשוב, הוא מסייע לייצור של קולגן, ההורמון שגורם לגוף להראות צעיר ולעור להישאר מתוח. כך נפרדים לשלום מהשומנים ומהצלוליט ומתחילים להצעיר את הגוף! איזה כיף להחזיר את מחוגי השעון שנים רבות אחורה!

אז אם אתם מחפשים את הדרך הקלה והמהירה להצר היקפים ולחטב את הגוף, מומלץ לבדוק את שתי האפשרויות האלה!

לא צריך להתחיל להשקיע הון בניתוחים ולחכות להחלמה. הטיפול מתבצעים על ידי מטפלים מומחים שיכולים בתוך זמן קצר לעזור לכם לרדם מידה בג'ינס וליהנות מעור נפלא באזור הבטן והמותניים. רבבות אנשים עשו זאת לפניכם וכעת מגיע גם תורכם להתהדר בגוף נפלא.

השאירי פרטים

פנו אלינו עוד היום וגלו איזה טיפול מתאים יותר עבורכם, ותוכלו לעשות את הצעד הראשון בדרך לגוף שתמיד רציתם!