עיצוב גבות

“קו קטן שעושה שינוי גדול” – זוהי ההגדרה האידיאלית עבור קווי השיער הקטנים שמעל לעינינו, הלוא הם הגבות. הגבות ממסגרות את הפנים, משפיעות בצורה דרמטית על ההבעה הקבועה שלנו, ואין שני להם מבחינת רמת תרומתן לרושם הכללי של פנינו כלפי חוץ. אין זה מקרה שבסרטים מצוירים, הדרך להעביר את רגשותיה של הדמות המונפשת עוברת בראש ובראשונה בציור מחודש ושונה של הגבות; וזהו בדיוק תפקידנו במכון ליידי – להעניק לך גבה משורטטת ביד אומן.

לא רק ניקוי וסידור – אמנות של ממש

אנו במכון ליידי מודעים לחלוטין להשפעתן המכרעת של הגבות על הבעת הפנים הכללית, ולכן אנו מייחסים חשיבות רבה לטיפולי עיצוב הגבות שלנו. אצלנו, הטיפול בגבה לא מסתכם רק ביישורה ובניקויה משערות סוררות – אלא כולל את התאמתה המלאה של הגבה למבנה הפנים שלך. הקוסמטיקאיות המנוסות והמיומנות של מכון ליידי ידעו בדיוק אילו גבות להעניק לך, ע”י בחינה מדוקדקת של פנייך ומתן תשומת לב לפרטים הקטנים – גבות ישרות לפנים מעט ארוכים, גבות זוויתיות ומעוקלות בסופן לפנים מחודדות, וגבות גבוהות לפנים עגולות ופחוסות. אצלנו, את יכולה להיות בטוחה שהפוטנציאל הטמון בגבות שלך יבלוט החוצה, ויעניק לך מראה טבעי ונעים.

ציור גבות למראה מושלם וטבעי מתמיד

אנו במכון ליידי מעריכים את הזמן ואת הכסף שלך – ולכן, כטיפול משלים לעיצוב הגבות הדו-שבועי, אנו מציעים גם טיפולי ציור גבות מקצועיים בשיטת השערה. אם את חפצה להישאר מסודרת ומאורגנת בכל שלב, ולצמצם את כמות הזמן היקרה שאת משקיעה אצלנו במכון – ציור הגבות הוא הטיפול האידיאלי בשבילך, ואת יכולה למצוא נוסף בלחיצה על עיצוב גבות בשיטת השערה

השאירי פרטים

אז אם גם את רוצה ליהנות מגבות יפהפיות וטבעיות, שיבליטו את היופי של פנייך בכל רגע נתון – למה את מחכה? השאירי כאן את פרטייך, ואנו נחזור אלייך בהקדם האפשרי לקביעת תור לעיצוב גבות במכון ליידי!